Bent u ontevreden of heeft u een klacht?

Hier kunt u lezen wat u kunt doen.

Alle medewerkers van Revalis doen hun uiterste best om goede zorg te bieden. Toch kan het zijn dat u niet volledig tevreden bent. Aan uw opmerkingen of klacht wordt een groot belang gehecht. Hier leest u wat u kunt doen met uw klacht of opmerkingen.

  1. Voorleggen aan uw trajectcoördinator

    Het beste is om eerst contact op te nemen met uw trajectcoördinator. Hij of zij stelt het op prijs de gelegenheid te krijgen de oorzaak van uw klacht met u te bespreken. Als hij/zij niet weet dat u ontevreden bent, dan is het ook niet mogelijk om te proberen uw klacht op te lossen. De ervaring leert dat een groot deel van de klachten op deze manier kan worden verholpen.

  2. Voorleggen aan de revalidatiearts

    Mocht uw trajectcoördinator de klacht niet naar tevredenheid voor u hebben opgelost dan kunt u vragen naar de Revalidatiearts en een afspraak met hem maken.

  3. Voorleggen aan de klachtenfunctionaris 

Mocht u daarna nog altijd ontevreden zijn dan kunt u altijd terecht bij de klachtenfunctionaris. Het klachtenreglement kunt u bij hen opvragen.