Klacht of TIP?

klacht

Heeft u een klacht of een tip?

 Aarzel niet om dit aan ons kenbaar te maken. Samen verbeteren we onze zorg.

Alle medewerkers van Revalis doen hun uiterste best om goede zorg te bieden. Toch kan het zijn dat u niet volledig tevreden bent. Aan uw opmerkingen of klacht wordt een groot belang gehecht. Hier leest u wat u kunt doen met uw klacht of opmerkingen.
 

Voorleggen aan uw trajectcoördinator

Het beste is om eerst contact op te nemen met uw trajectcoördinator. Hij of zij stelt het op prijs de gelegenheid te krijgen de oorzaak van uw klacht met u te bespreken. Als hij/zij niet weet dat u ontevreden bent, dan is het ook niet mogelijk om te proberen uw klacht op te lossen. De ervaring leert dat een groot deel van de klachten op deze manier kan worden verholpen. 

Voorleggen aan de hoofdbehandelaar

Mocht uw trajectcoördinator de klacht niet naar tevredenheid voor u hebben opgelost dan kunt u vragen naar uw hoofdbehandelaar en hiermee een afspraak maken. 

Voorleggen aan de klachtenfunctionaris 

Mocht u daarna nog altijd ontevreden zijn dan kunt u altijd terecht bij de klachtenfunctionaris. Het klachtenreglement kunt u bij hen opvragen.

 

 

KLACHT OF TIP

  • Maak uw selectie
    Op welke locatie bent u in behandeling?
  • Hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens kunt u lezen in ons Privacy beleid

Vragen? Wij helpen u graag verder